Μετάβαση στην κύρια ενότητα

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 39€ εντός Eλλάδας.

Συχνές ερωτήσεις

Πώς μπορώ να παραγγείλω ένα προϊόν;

Μπορείτε να παραγγείλετε εύκολα μέσω του eshop μας, επιλέγοντας το επιθυμητό προϊόν και προσθέτοντάς το στο καλάθι αγορών σας. Ακολουθήστε τα βήματα μέχρι την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό για να κάνω παραγγελία;
Δεν είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε λογαριασμό για να πραγματοποιήσετε μια παραγγελία. Μπορείτε να προχωρήσετε ως επισκέπτης (guest). Ωστόσο, η δημιουργία λογαριασμού σας παρέχει επιπλέον δυνατότητες, όπως την αποθήκευση διευθύνσεων, παρακολούθηση των αγαπημένων σας κτλ.
Πόσος χρόνος χρειάζεται για να παραλάβω την παραγγελία μου;
Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από τη διεύθυνση αποστολής. Συνήθως, οι παραγγελίες εσωτερικού παραδίδονται σε 2-7 εργάσιμες ημέρες, ενώ οι διεθνείς αποστολές μπορεί να διαρκέσουν έως και 15 ημέρες.  Σε περιόδους υψηλής κίνησης, όπως οι περίοδοι των εορτών, ή γενικότερα σε περιόδους με έκτακτες συνθήκες, ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις στις παραδόσεις.
Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την αποστολή της παραγγελίας μου;
Μπορείτε να παρακολουθήσετε την εξέλιξη της αποστολής της παραγγελίας σας εισάγοντας το tracking number που σας έχει σταλεί μέσω email στο ειδικό πεδίο στην ιστοσελίδα της ΕΛΤΑ Courier για την Ελλάδα ή της DHL αν αφορά το εξωτερικό.
Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από τα φυσικά καταστήματα ή τα Μουσεία σας;

Η παραλαβή από τα φυσικά καταστήματα ή τα Μουσεία μας δεν είναι διαθέσιμη. Οι παραγγελίες αποστέλλονται με courier σύμφωνα με τους όρους αποστολής.

Ποιούς τρόπους πληρωμής δέχεστε;

Δεχόμαστε πληρωμές μέσω πιστωτικών/χρεωστικών καρτών και τραπεζικών καταθέσεων.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες στους τρόπους πληρωμής.

Τι σημαίνει η ένδειξη μη διαθέσιμο προϊόν;

Η ένδειξη σημαίνει ότι το προϊόν λόγω μεγάλης ζήτησης έχει εξαντληθεί. Συμπληρώστε το email σας στο πεδίο ώστε να ενημερωθείτε μόλις το προϊόν γίνει και πάλι διαθέσιμο.

Τι γίνεται αν θέλω να επιστρέψω ένα προϊόν;
Μπορείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν εντός 14 ημερών από την παραλαβή, αρκεί να είναι στην αρχική του κατάσταση. Παρακαλούμε διαβάστε την πολιτική επιστροφών μας για περισσότερες λεπτομέρειες
Η παραγγελία μου προορίζεται για δώρο. Υπάρχει δυνατότητα συσκευασίας δώρου;

Εάν το προϊόν ή η παραγγελία σας προορίζεται για δώρο, μπορείτε να το αναφέρετε στο πεδίο "Σχόλια Παράδοσης" κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Θα φροντίσουμε στη συσκευασία που θα λάβετε να περιλαμβάνονται τα αντίστοιχα υλικά (π.χ. τσάντα, αυτοκόλλητο, κορδέλα).

Όταν ένα προϊόν προορίζεται για δώρο, υπάρχει δυνατότητα αλλαγής;

Υπάρχει δυνατότητα αλλαγής με το έντυπο επιστροφής που θα βρείτε μέσα στο δέμα που θα παραλάβετε.
Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης που πραγματοποίησε την αγορά θα πρέπει να ακολουθήσει τη διαδικασία επιστροφών, όπως περιγράφεται εδώ.

Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για τις εκπτώσεις και τις προσφορές;
Για να ενημερώνεστε άμεσα για προσφορές και εκπτώσεις, εγγραφείτε στο newsletter μας
Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την χρήση των προσωπικών μου δεδομένων;

Για πληροφορίες σχετικά με την πολιτική απορρήτου και την προστασία δεδομένων, παρακαλούμε επισκεφθείτε τη σχετική σελίδα Πολιτική Απορρήτου.

Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι ακόμη. Πως θα μπορούσα να επικοινωνήσω;

Εάν έχετε κάποια άλλη ερώτηση παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας επιλέγοντας έναν από τους κάτωθι τρόπους:

  • Συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας εδώ
  • Στείλτε email στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο eshop@piop.gr
  • Καλέστε στο τηλέφωνο 2310 52 75 36

Δευτέρα-Παρασκευή 10:00 - 18:00
Σάββατο 10:00 - 16:00