Επιστροφές προϊόντων
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν, έχετε τη δυνατότητα να το κάνετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα οπότε το παραλάβατε, λαμβάνοντας υπόψη τις εξής προϋποθέσεις:
Το προϊόν ή τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, να μην έχουν υποστεί ζημία/φθορά, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, φορεθεί, λερωθεί, να μη βρίσκονται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση εκτός της αρχικής.
Προϊόντα που αγοράστηκαν μαζί λόγω προσφοράς δεν επιστρέφονται μεμονωμένα.
Προϊόντα που αγοράστηκαν μαζί ως set δεν επιστρέφονται μεμονωμένα.
Σε περίπτωση επιστροφής, θα πρέπει να επιστρέφονται όλα τα προϊόντα που περιλαμβάνει το set.
Σε περίπτωση αλλαγής προϊόντων που αφορούν προωθητική ενέργεια «3 προιόντα στη τιμή των 2» θα πρέπει να επιστραφούν και τα τρία τεμάχια προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
Σε περίπτωση αλλαγής προϊόντων που αφορούν προωθητική ενέργεια «Αγοράστε ένα και αποκτήστε το δεύτερο με έκπτωση XX%», θα πρέπει να επιστραφεί το σύνολο των τεμαχίων προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
Βεβαιωθείτε ότι τα προϊόντα είναι συσκευασμένα σωστά και δεν κινδυνεύουν να υποστούν φθορά κατά τη μεταφορά τους.
Στις περιπτώσεις επιστροφής, το κόστος της ταχυμεταφοράς επιβαρύνεται εξ ολοκλήρου ο πελάτης, ο οποίος φέρει και τον κίνδυνο καταστροφής του προϊόντος. Συνιστάται να κρατήσετε την απόδειξη της εταιρείας ταχυμεταφοράς μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία της επιστροφής.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα, ελλιπή ή εκτός της συσκευασίας τους, ή σε περίπτωση που δεν συνοδεύονται από το τιμολόγιο αγοράς τους ή την αντίστοιχη απόδειξη λιανικής, το Ίδρυμα διατηρεί το δικαίωμα να μη δεχτεί την επιστροφή του προϊόντος και να μην πιστώσει το κόστος αγοράς του στον λογαριασμό σας είτε εναλλακτικά να συμψηφίσει το κόστος αποκατάστασης του προϊόντος με το προς επιστροφή ποσό στον πελάτη.
Το κόστος αποκατάστασης θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων. Το Ίδρυμα εξουσιοδοτείται να προβαίνει σε μονομερή καθορισμό αυτού. Επιπλέον το Ίδρυμα μπορεί να καθυστερήσει να σας επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν έχει λάβει το προς αντικατάσταση προϊόν μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (λ.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής, κ.ο.κ) και την πλήρη συσκευασία του.
Τυχόν επιστροφές που θα πραγματοποιηθούν εκτός των όρων που ήδη αναφέρθηκαν δεν θα γίνονται δεκτές.
Στην περίπτωση κακέκτυπου αντιτύπου, δηλαδή βιβλίου με προβλήματα που έχουν προκύψει κατά την παραγωγή του (κενές σελίδες, εσφαλμένη αρίθμηση, κακή εκτύπωση κ.λπ.) και τα οποία γίνονται αντιληπτά κατά την ανάγνωση του βιβλίου, τότε δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός στον χρόνο ενημέρωσης του Ιδρύματος και του αιτήματος αντικατάστασης του βιβλίου.
Μόλις παραλάβετε την παραγγελία σας, ελέγχετε διεξοδικά όλα τα προϊόντα για τυχόν φθορές.
Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος, (λ.χ. το προϊόν έχει αλλοιωθεί ή έχει σπάσει μέσα στη συσκευασία κατά τη διάρκεια της αποστολής), γίνεται αντικατάσταση μόνον εφόσον ενημερωθούμε εντός 24 ωρών από τη στιγμή που έχετε παραλάβει το δέμα σας από την εταιρεία courier. Θα πρέπει να αποστείλετε email στο eshop@piop.gr με σχετικές φωτογραφίες και να μας αναφέρετε τα στοιχεία σας (τηλ. επικοινωνίας, ονοματεπώνυμο, καθώς και τον αριθμό της παραγγελίας σας).
Πέραν αυτού του χρονικού διαστήματος η αντικατάσταση δεν είναι δυνατή.
Σε περίπτωση δικού μας λάθους, σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής. Σε αυτήν την περίπτωση, δεν επιβαρύνεστε με καμία επιπλέον χρέωση.
Το Ίδρυμα ευθύνεται για τυχόν πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα όπως ισχύουν σήμερα. Σε αυτήν την περίπτωση τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν το Ίδρυμα, εφόσον βέβαια η αποστολή του ελαττωματικού προϊόντος γίνει με τη συνεργαζόμενη εταιρεία Courier.
Επιστροφή χρημάτων
Το ποσό της επιστροφής, που αφορά την αξία αγορών και όχι τα μεταφορικά έξοδα, πιστώνεται:
Για την επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει να μας δηλώσετε τον λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση, την τράπεζα, τον δικαιούχο του σχετικού λογαριασμού, καθώς και τον αριθμό της παραγγελίας σας την οποία αφορά η επιστροφή.
Οι επιστροφές χρημάτων θα γίνονται εντός 14 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων από το Ίδρυμα.
Το Ίδρυμα δεν φέρει ευθύνη σε περίπτωση που η πίστωση του τιμήματος στον λογαριασμό καθυστερήσει για λόγους που εκφεύγουν του δικού του ελέγχου (λ.χ. σε περίπτωση δυσλειτουργίας του τραπεζικού συστήματος).
Από το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων εξαιρούνται οι παραγγελίες δώρου (στις οποίες η διεύθυνση παράδοσης/δωρολήπτη είναι διαφορετική από τη διεύθυνση χρέωσης/δωροθέτη).
Σε περίπτωση που ο χρήστης εξαργυρώσει loyalty πόντους επιβράβευσης του προγράμματος yellow, η επιστροφή θα πραγματοποιηθεί κατ’ αναλογία χρημάτων και πόντων όπως προβλέπεται και στους Όρους του συγκεκριμένου προγράμματος της Τράπεζας Πειραιώς.
Διαδικασία επιστροφής
Βήμα 1. Συμπληρώστε το έντυπο επιστροφής που θα βρείτε στο πακέτο που παραλάβατε.
Σε περίπτωση που το έχετε χάσει, επικοινωνήστε μαζί μας στο email eshop@piop.gr ώστε να σας το προωθήσουμε εκ νέου.
Βήμα 2. Τοποθετήστε το προϊόν στη συσκευασία με την οποία σας είχε σταλεί, προς αποφυγή φθοράς κατά τη μεταφορά του. Τοποθετήστε στην ίδια συσκευασία το έντυπο επιστροφής και φωτοτυπία της απόδειξης αγοράς. Καλέστε Courier επιλογής σας για να έρθει να παραλάβει το πακέτο σας (χρέωση αποστολέα).
Βήμα 3. Στείλτε το πακέτο αποκλειστικά και μόνο στη διεύθυνση:
Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς
ΠΙΟΠ MUSEUMSHOP
Δωρίδος 2 και Λεωφ. Ειρήνης 14
177 78 Ταύρος
Το κόστος των μεταφορικών για την επιστροφή παραγγελίας επιβαρύνει εξ ολοκλήρου τον αποστολέα.
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
Ακύρωση παραγγελίας
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί ακόμη η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημά μας, αποστέλλοντάς μας email στο eshop@piop.gr, με τον αριθμό της παραγγελίας σας, το ονοματεπώνυμο και το τηλέφωνό σας.
Θα λάβετε απαντητικό email με την επιβεβαίωση ακύρωσης της παραγγελία σας.
Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις;
Επικοινωνήστε μαζί μας!
Για οποιαδήποτε διαφορά προκύψει από αγορά από το παρόν eshop, έχετε τη δυνατότητα να υποβάλετε αίτημα για εξέτασή της από τον Συνήγορο του Καταναλωτή (synigoroskatanaloti.gr).